Kako raspakirati(otvoriti) 7z datoteku na Ubuntu?

7-Zip je besplatan program otvorenoga koda, koji služi za arhiviranje i kompresiranje direktorija i datoteka koristeć svoj vlastiti format.

OK, ali kako raspakirati takav fajl na Ubuntu ?

Treba vam program p7zip-full.

Najlakši način za instalaciju je sljedeći:

  1. Otvorite terminal ( Application-> Accessories->Terminal ).
  2. Ukucajte “sudo apt-get install p7zip-full” bez navodnika.
  3. Za raspakirati 7z datoteku, u terminalu morate upisati “7z x ime-same-datoteke“, bez navodnika.

Ovaj će tutorial možda biti nejasan nekome tko se prije nije susreo sa terminalom, neka ga proba izvesti par puti, a ako mu i dalje ne ide, može pitati za pomoć u komentarima.

Nisam otkrio nikakav GUI za 7z program, ako netk zna neka javi u komentaru.

Oglasi

4 komentara to “Kako raspakirati(otvoriti) 7z datoteku na Ubuntu?”

  1. i542 Says:

    bravo, odličan post. i sam sam trebao otpakiravanje za PPlayer, klijent mi skoro odbio. TVOJ SAM DUŽNIK.

  2. franko Says:

    Ne treba neki poseban GUI. Nakon instalacije tog paketa, File Roller, difoltni Ubuntu GUI za arhive, automatski prepoznaje 7z datoteke.

  3. mzsl Says:

    Ja sam skinio tri 7z datoteke sa ekstenzija 7z.001 7z.002 i 7z.003.

    I niti jednu mi difoltno nije prepoznao, uvjeren sam do to ima veze zbog ovih brojeva iza 7z…

    Jedini način je bio da to učinim iz CLI-a…

    Ali da se radi o datoteci koja ima samo 7z na kraju mislim da bi File Roller to bez problema odradio kao i za sve druge…

  4. Statistika posjeta 2010 « Moj život s linuxom Says:

    […] Kako raspakirati(otvoriti) 7z datoteku na Ubuntu? December 2007 3 comments 4 […]

Komentiraj

