PIC simulatori…

Dok sam koristio windowse, za PIC kontrolere sam uglavnom koristio kompajlere i alate sa http://www.mikroe.com/. Uglavnom sam asembler i microbasic koristio…

Još tada sam primijetio da na linxu postoje alati, koji mogu simulirati rad mikrokontrolera na računalu, tako da osoba ne mora programirati stvarni mikrokontoroler,
i napravi cijelu elektroniku koju želi imati oko njega da bi ga samo testirala. Takvo nešto nisam pronašao na windowsima.

Alat se zove gpsim, i pokreće se iz terminala, prečicu(shortcut) možete dodati unutar Applications menija
samo izaberite da se radi o “Application in Terminal”.

Najbolja mogučnost koju sam gpsim nudi je, Breadbord. Istina prijetio sam da ima Breadbord  i pokoji bug, ali je ipak u stanju da se sa njim može nešto i korisno napraviti.

Postoji i verzija za windows, ali pošto sam vidio da je lakše instalirati linux i onda na njega instalirati sam gpsim nisam ga pokušao pokrenuti…

Jako vrijedan alat za razvoj softwera za PIC mikrokontorlere…

Oglasi

Komentiraj

