Torrent menađer

Na windowsima sa uglavnom koristio bittorrent, probao sam i linux verziju ali je dosta osiromašena naspram windows verzije.

Bittorrent klijent koji se dobije instaliran sa ubuntuom(7.10) je sasvim OK, jedino što mi je nedostajala mogućnost da iz torrent fajla mogu selektirati koji će se fajlovi skinuti, a koji ne.

Deluge nudi sasvim solidno riješenje. Ima jednostavno sučelje, koji nije prenatrpano informacijama i može se proširiti sa dodacima.

Njega sam pronašao na http://mikesubuntu.blogspot.com/2007/09/open-source-torrent-programs.html i http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=259125

Oglasi

3 komentara to “Torrent menađer”

  1. satya Says:

    Instalirao sam jednom momku kubuntu i sad me pita svašta jer je do sada navikao na XP. Dosta skida sa torrenta pa ga zanima kako namjestiti da ti torrent link automatski otvori unutar torrent programa. Firefox krene na spremanje linka, otvori ti download manager i kada klikne na link samo otvori download folder od firefoxa. Ubacio sam mu neki addon za torrent u firefox, ali se sad čini da sve ide puno sporije. Da li ovaj Deluge rješava taj problem?

  2. mzsl Says:

    Nikada nisam imao iskustva sa kubuntu, ali ipak to je ubuntu sa KDE.

    Ja sam to napravio tako da, kada kliknem na neki torrent file i kada me firefox pita da li želi faj snimit ili ga spemiti, ja sam stavio da sve torrent fajlove otvara sa deluge programom. (deluge se nalazi unutar /usr/bin koliko me sjećanje služi)

    Nadam se da ovo pomaže.

    Hare Krišna

  3. Statistika posjeta 2010 « Moj život s linuxom Says:

    […] The busiest day of the year was February 11th with 41 views. The most popular post that day was Torrent menađer. […]

Komentiraj

