Nabavio sam si MacBook Pro

Radi se o ovom modelu

Koristim ga već nekih mjesec dana, jedina mana koju ima je što ne mogu ekran otvoriti više od 130 stupnjeva (PC laptop mogu otvoriti preko 180 stupnjeva).

Sa ostalim svim sam zadovoljan.

Oglasi

2 komentara to “Nabavio sam si MacBook Pro”

  1. civorapsag Says:

    Zanimljivo, tu istu opasku sam cuo prije par godina isto od jednog linuksasa kada sam kupio mb. Promice mi i dalje za sta to ljudima treba, osim sto “lenovo to moze”. Pustiti cu mogucnost da jednom u tri godine covjeku zatreba ispruziti ekran, da je cesce od toga vidio bi to nekad negdje 🙂 zasto si ti to istaknuo?

  2. mzsl Says:

    Ako sjediš na krevetu, leđima naslonjen na zid, a noge su privučene tebi (u trokutu).
    Laptop staviš na noge, onda ti je potrebo da ekran možeš otvoriti za kojih 20 do 30 stupnjeva dodatno, pogotovo ako tako često koristiš laptop.

    Ako nije jasno, stavim ja i sliku 🙂

Komentiraj

