Google ponuda za posao, dio 1

NAPOMENA:
Nastavak ovog posta je na https://mzsl.wordpress.com/2012/11/26/google-ponuda-za-posao-dio-2/

 

Neka korist i od ovog bloga, kontaktirao me Google 🙂

Podatke od osobe koja me je kontaktirala sam zacrnio.

Prvo sam pomislio da me netko zeza, ali kada sam poslao email natrag, vidio sam da je ponuda ozbiljna.

Image and video hosting by TinyPic


Hi Buklijas,

My name is XXXX, I work in the Engineering Staffing team at Google. I came across your blog online and wanted to have a chat with you as i think you would be a great fit here at Google.

I am always interested in talking to the top engineers with your skills, and specifically your programming in C/C++/Python and your blog about linux caught my attention.

I was hoping you might be interested in having an informal chat about what you are up to at the moment as well as what you would be looking for in your next role. If you could drop me an email letting me know when would be good for me to give you a call that would be great.

Many thanks

XXXX

XXXX XXXX | Technical Sourcer | XXXXXXXX@google.com | +44-20-3119-XXXX

Oglasi

7 komentara to “Google ponuda za posao, dio 1”

  1. ipozgaj Says:

    Ima itekako koristi :-), ja sam tako dobio 10ak ponuda za intervju, te u konačnici i posao kojeg počinjem raditi ove jeseni i zbog kojeg selim u Bay Area (doduše ne u Google, ali i tamo sam bio jako blizu odnosno na on-site intervjuima). Javi na mail ako odlučiš probati

  2. mzsl Says:

    Vaš blog je na engleskom, pa mi je jasno da se javljaju ljudi sa engleskog govornog područja.

    Moj je blog na hrvatskom, pa mi je bilo čudno da ga iz Googla netko prati. Kada sam ih pitao kao znaju hrvatski, nasmijali su se i rekli, pa imamo mi Google Translate. 🙂

  3. Tomislav Stanković (@tstankovic) Says:

    Kako napreduje ova priča? Kada će drugi dio? 🙂

  4. mzsl Says:

    Napišem ostatak ovih dana.
    Dosta sam zauzet, pa nikako da stignem.
    Također jer nije bilo komentara tipa “Gdje je ostatak ?” ili “Što je dalje bilo”, mislio sam da nikoga ne zanima.

    Mislim dati savijete tipa što pitaju, te općenite savjete oko telefonskog intervjua.

  5. Dado Says:

    Gdje je ostatak? 🙂

  6. Google ponuda za posao, dio 2 « Moj život s linuxom Says:

    […] « Google ponuda za posao, dio 1 […]

  7. mzsl Says:

    Ostatak dostupan na:

    https://mzsl.wordpress.com/2012/11/26/google-ponuda-za-posao-dio-2/

Komentiraj

